Pages

Meet the Team

Meet the Team
.

Freitag, 10. Februar 2012

Lots of Fun

Hallo blogvolgers,

Vandaag heb ik geen kaart maar een Lay_out om aan jullie te laten zien.
Ik heb wel gestempeld op deze lay_out met gewoon een toilet rolletje die heb ik in de  Acryl Titanium Wit gedoopt en toen op het scrappapier gestempeld :-)
De randjes van het designpapier heb ik met de Tim Holtz Distresser en Thread cutter bewerkt.
Aan de zijkanten van het papier heb ik plakband geplakt en bestempeld met Stazon
Ook heb ik wat Stukadoors Gaas ( Gipser Mesh ) onder de foto geplakt zodat je net nog wat kunt zien.

Acryl en Stazon

Bij deze kant zit het Gipser Mesh;)

Ik vind het wel een stoere Lay_out geworden.
jullie ook? Dit zijn mijn Boy`s een paar jaar terug ♥♥


(\(\
( -.- ) xox Sonja
0_(")(")♥♥  

Kommentare:

  1. Hallo Sonja,

    man sieht wirklich, das die beiden ihren Spaß haben, tolles LO.

    LG
    Ulla

    AntwortenLöschen
  2. ein tolles scrap ist das
    lg gila

    AntwortenLöschen